BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, september 19, 2007

Lite bilder / Some pictures


Idag har mina pellar fått
flytta in.... dom varnar för frost
inatt och det är på tiden att
dom får varmt om fötterna ;)
Lite stök är det att få plats med
allihopa.
Hoppas dom klarar vintern
inne nu bara.
Lite foton här:

Fontänen i Enköping som nån hällt tvättmedel i ;)

The fontain in Enkoping that someone has poured washingpowder in ;)

Plissé av Hanne Falkenberg som jag börjat på.

Plissé by Hanne Falkenberg that I´ve started on.

Mina Jaywalker. / My Jaywalkers.

Today my pelargonims have
moved inside (with some help
from me of course...)
They warned about frost tonight
so it´s about time they
are coming in.
Some photos:

11 kommentarer:

Piglottie sa...

We had frost too this week. All of a sudden the weather has gone very cold. My little pansies are still smiling with their cheerful little faces. I laughed so much at the fountain with the washing powder :) And I love your Jaywalkers! I think this sort of pattern is great for variagated yarn.

Anonym sa...

Så nøye, flink og produktiv du er!

Ønsker en riktig god natt (:

Anonym sa...

Här står ännu pellisarna ute, men det gillar inte vädret något vidare. Det är milt, men regnar vareviga dag/natt. Just nu regnar det för fullt igen.

Hoppas du får en riktigt trevlig helg! Kram

Anonym sa...

LOL - that washing powder thing is hilarious ;) And I sure love your knitting, you have some beautiful projects on your needles these days!

BenzAnn sa...

hej gumman jaha sr du stickat sockor å jag kan inte det..jag ill oxå ha för jag fryser som en hund..ja inte min hund då för han har ju hår som gud vet vad hahaha..men iaf jag börja på beskrivningen jag fick av dej men hmm nix trög som jag vet inte vad behöver hjälp mycket hjälp vill va lika duktig som du så nu måste du jaaa just det måst du höra av dej så jag får kläm på det där så min vinter blir räddad oxå anars fryser lillfia ihjäl å det vill du väll inte lr? hehe till annat kul med tvättmedel i poolen el bassänen el vad det nu heter..fniss å vad kul att sebbe är hemma igen å vad hälrigt du fick jobb..jaaa vi hörs väl av snart igen hoppas jag kan skriva mail så får du mer info om vad som händer här..pussen å kramen kommer här ha en fin helg med alla pellisar..å barnen..

Anonym sa...

Hejsan vännen!
Du är ju så himla duktig. Önskar jag kunde sticka sådär fint.
Ville bara önska dej en skön helg.
Kramis från Anita

Anonym sa...

Hallå där!
Det är sååå häftigt med tvättmedel i fontänerna. Ja, jag vet, är man 40 år ska man inte tycka det, men jag kan inte låta bli. Det ser så mjukt och mysigt ut :O) Jag blir alltid avis när jag ser det du virkar, men man blir alltid sugen på att skapa när man ser andras fina saker tycker jag. Men allt kan man ju inte kunna......men nåt kanske skulle vara bra *skratt* Ha en go helg. Kram

Anonym sa...

Jag trodde det var snö i fontänen först när jag tittade till .. skratt ..

Jag har också tagit in mina pellisar. Det blev väldigt trångt inne, men vad gör det. Hösten och vintern går ju så fort (kan man ju alltid hoppas)

Ha det gott
*kramis*

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilken "skum" fontän ;)

Härliga sockar du stickat!!!

Ha en riktigt skön helg!

Kram från Eva

Anonym sa...

Plissé är väldigt snygg, ska bli spännande att se din!

Anonym sa...

Hi Maggan,
Your Jaywalkers with flat heels look perfect! And the yarn! SUPER! I'm sure your daughter falls in love with the socks!
Don't afraid about your tests - you'll pass them exellent! Have a nice Sunday!