BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, juli 14, 2010

Efterlysning

Jag ska ju bli farmor i höst och har suttit och letat lite
på beskrivningar till babystickat men inte funnit något
som jag fastnat för än....
Så därför tar jag tacksamt emot tips på lite roliga och
annorlunda beskrivningar om ni har att dela med er
av till mej. ;)

I morse var det lite svalare (bara 18 grader när jag åkte
till jobbet) men snabbt drog molnen bort och solen
kom fram och så var det 26 grader varmt igen.......
4 timmar om dagen spenderar tre personer på mitt
jobb bara med att vattna, vattna, vattna.....
Va jag vill att det ska komma regn snart!!
Finns det någon som kan lära mej en regndans? ;)

2 kommentarer:

Eva sa...

åh ! va kul med barnbarn ! jag ska få ett till i Nov.
Har du kikat i Drops nr 17 ?
hen ere bäre rusk vere...huvva ligen !
Har skickat det söder ut så i morgon kommer det till dej....ler!
Ha de!

StickLena =KnitLena sa...

Finns babymönster hos Järbo...
www.jarbo.se
Lycka till!
Lena