BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, juni 09, 2006

Ett tag sen nu... / It´s been a while now.....

Sen jag skrev här....
Men jag vet inte, det är så ont om
tid och nu jobbar jag mest tycker jag ;)
Men lite garn har jag lyckats köpa nu
i alla fall....


Since the last time I wrote here....

But I don´t know, it´s so little time
and it feels like I´m working all the time now;)
I´ve filled my yarnstash anyway with some
new yarn anyway....


Lite Kauni från Wollsucht i Tyskland
har det blivit.
Jag håller på att sticka koftan som

Ruth gjort mönstret till nu.
Otroligt läckert garn och den blir såå häftig!!
Kan rekommendera att handla garn från
henne!!


I´ve bought some Kauni from Wollsucht in Germany.
I´m knitting the sweater that Ruth made

the pattern for.
Incredible yarn and the knitting is turning
out to be just amazing!



Så blev det några nystan sockgarn oxå ;)
Två nystan Regia och ett nystan Opal.
Tror jag ska göra ett par Jaywalkers av Regian
men Opalen vet jag inte än....

I had to buy some sockyarn as well ;)
Two skins of Regia and one of Opal.

I think I´ll make Jaywalkers of the Regia
but I haven´t decided yet what to do
of the Opal yarn.


Det låter mycket men jag har köpt
lite billigt Rowan Yorkshire Tweed 4Ply
från Jannettes Rare Yarns oxå...
Kunde inte låta bli nu när dollarn är svag ;)
35$ för 10 nystan!
Vet inte än vad det ska bli men det lutar
åt Garntjänsts mosstickade tröja i entrådigt
ullgarn tror jag....

I know it sounds much but I´ve bought
some cheap Rowan Yorkshiree Tweed 4Ply
from Jannettes Rare Yarns too....
Now that the dollar course is low
it´s rather cheap, I bought 10 skeins
for 35$!
Dunno what it´ll be yet...
I think it´ll be an sweater though.....

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Beautiful sweater and beautiful sock yarn. That Opal is just so lovely!

Anonym sa...

Very nice yarn! I do love the colours! I'm sure your handwork will be charming. Nice Sunday :o)

Anonym sa...

Det var en nydelig jakke. Denne kunne jeg tenkt å strikke til meg selv. Har lagret mønsteret så får vi se! Ha en riktig god sommer, og lykke til med strikkeprosjektene dine!