BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, april 30, 2009

Jag har vunnit!!!

Jag är så glad idag!!
Jag har varit med i en tävling på
Saltå kvarns blogg där de lottat ut 20 st
Müsliburkar och müsliblandningar för
att fira att de haft 30 000 besökare.
Och jag vann en av dom!!!
Jag vinner sällan något så det är ren
och skär glädje här!
Enda smolket i bägaren är att Sverige
torskade mot Ryssland så snöpligt idag....
Dom spelade så bra och så förlorade dom i
sudden.......
Men det var en bra och spännande match att
kolla på!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurraa! Grattis! =) Och tråkigt med Sveriges förlust mot Ryssland.

Glad Valborg och solig 1:a maj!
Kramis!

Alexandra sa...

GRATTIS!!!!!
Nej, jag vinner aldtig heller, men det kan bero på att jag aldrig spelar något. Trevlig förtsatt Valborg.