BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, april 02, 2009

Utmanad 2

Och en utmaning kom från Benzon och Snobben
till Lexie! Eftersom hon har lite svårt att pricka
rätt på tangentbordet så är jag hennes
"spökskrivare" ;)

*Vilken mat äter du ofta?
Ärligt... jag äter allt och så ofta jag bara kan!!
Vad det är, det spelar mindre roll ;)
*När du är på kalas, är du personen som
sitter eller hjälper till då?
Jag hjälper till .... fast är mest i vägen då jag
älskar att ligga framför diskbänken eller sitta
och tigga när andra äter...
*Vart sitter du helst när du bloggar?
Ligger intrasslad hos matte vid den stationära datorn
(eller snarkar i sängen bakom henne... )
*Köper du ofta Trisslotter?
Jag brukar be husse köpa så vi kan vinna
massa pengar att köpa hundmat för!
*Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Jämtland så klart! Där får jag följa husse och jaga fågel
och det är det bästa jag vet!! Speciellt tjäder!!
* Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Tv4 Plus där det är Jakt och Fiske. Det gillar jag.

Den som vill får gärna anta utmaningen hälsar Lexie! ;)

5 kommentarer:

Eva sa...

Här gillar vi oxå Jakt & Fiske !
Vi har haft "skit" väder hela helgen.Huvva ligen .....
duggregn + 7-11 gr. så snön är bara som ett skum.

ha dé !

heidi sa...

Roligt:D

Eva sa...

Kikar in och säger Glad Påsk !

annie och nuffekillarna sa...

glad påsk önsas er alla gumman..hoppas ni njuuter å mår bra i solen på balkongen ;) ät inte för många ägg nu så du får ont i lilla magen ..massa pussar å kramar var rädda om er.. // annie å nuffekillarna

é Jämtlandtaus sa...

Jasså ! längtan blev stor efter Jämtland...fullt förståerligt*ler*
ocken kan motståe....? ! ? !

Kram !