BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, april 02, 2009

Utmanad

Av syster (d)yster ;p
så det är väl bäst att jag antar den då
så jag inte får f...n för det ;)
1. Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, vad står det?
Ickeparasitära skador (Växtskydd i trädgård av Maj-Lis Petterson)
2. Sträck ut din vänstra arm, vad rör du vid?
Martinas kollegieblock
3. Vad såg du senast?
Hmm, på tv:n Just shoot me....
4. Utan att titta efter, vad är klockan?
halv fyra kanske...(korrekt tid, 15:47)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Martinas mobil som ringde, Choke, choke die!
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick hem från jobbet i det härliga vårvädret!!
7. Vad tittade du på innan den här undersökningen?
En annan blogg, Alexandras var det.
8. Vad har du på dej?
Svarta jeans, vit tröja, raggsockor
9. Drömde du något i natt?
Gjorde jag säkert, men jag kommer aldrig ihåg vad.... sorry!
10. När skrattade du senast?
Idag på jobbet åt en kollega
11. Vad finns det på väggarna i det rum du befinner dej i?
Tapeter, tavlor, drömfångare, planch med kossor (så klart!!)
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, vi har en spökkatt som kommer och går här faktiskt.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Annorlunda - det gillar jag!
14. Vilken var senaste filmen du såg?
Be kind rewind med Jack Black och Mos Def, kanon!!
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En stooor gård så jag kunde odla mina trendiga grönsaker
och ha kossor så klart!! En ny dator!! ;)
16. Berätta något om dej själv som inte andra vet.
Jag kan springa på "snedden" ;) fast det vet Lena
17. George Bush?
Nej tack!
18 - 19 Vad ska dina barn heta? Pojk och flicknamn?
Definitivt inga flera barn! Men om jag fick välja igen skulle
det nog bli Ask och Sigrid kanske... vikinganamn ;)
20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jahadå, wherever I lay my hat is my home ;)
Gärna England, jag är en stor anglofil ;p
21. Vad vill du Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Äntligen! Nu ska vi rocka!!!

Så ska man ju utmana andra oxå förstås.......
Jag utmanar: Leila och Elisabeth!

1 kommentarer:

Leila sa...

Hejsan
Jag antog utmaningen =)
Kram,
Leila