BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, februari 06, 2012

Provlappar

Jag har länge, länge, länge velat sticka Sand Dollar av Jade Starmore.

Nu har jag börja sticka en provlapp för att se om garnet passar.....
Det är säkert ett "mastodontprojekt" som mycket annat av mor och dotter
Starmore men jag är verkligen "kär" i den tunikan ;)
Jag har virkat en Makka Pakka åt min lilla goding Harry (sonsonen ;)
Han älskar det barnprogrammet så han blev glad.
Tyvärr hann jag inte fota den innan han tog hem den så ni får inga bildbevis....
Men det var ett roligt projekt, länge sen jag virkade så det var lite
kul att göra igen.

1 kommentarer:

Rosenvante sa...

Den ser fin ut, hoppas du hittar rätt med provlapparna.
Såg på Arvids blogg i kväll att de just såg på Makka Pakka, jag har ju ingen aning om vad det är för nått. Så dags har jag knappt kommit hem på kvällarna och håller mest på med mat då.