BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, februari 21, 2012

Syfestivalen

Jag och min kompis Hanna var på Syfestivalen i söndags.

Mycket att titta och klämma på men det blev inte
så mycket köpt i alla fall.....
Budgeten tillät inte det. Några nystan Ull/cashmere från
Lienes design blev det för jag tänker sticka Woodhouse Spencer
från Jane Austen knits i det garnet.
Ber om ursäkt för den dåliga kvaliten på bilderna....
crappy mobilkamera ;)
















Yll o Tylls hörna. Bomullsgarn i härliga färger!















Okardad spunnen ull. Ser ut som mitt garn
och jag kardar ;)















Färgkrafts underbara garner! Ack om man hade
obegränsat med pengar!!

4 kommentarer:

StickLena =KnitLena sa...

Att kunna köpa obegränsat med garn är nog vad de flesta garnnördar drömmer om...men de ska förvaras och hittas när man behöver dem....

Rosenvante sa...

Den där härvan var en gotländska som hade, tänkte du på det. Det är tottspunnet och hur mjukt som helst.

4U2 sa...

Visst blir man glad av alla färgerna och önskar sig en tjock plånbok?

Eva sa...

Oj vilken färgpalett......som bara ropar till en :)
Tack för tippset m blomman,ska testa det på engång.

härligt m all Ull,har lust att testa att göra garnet själv men inte kommit dit hän ännu

Glad Påsk!