BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, februari 08, 2012

Tjoho, jag är en vinnare!!

Som vanligt när det dunsar till ute i hallen förväntar man sej

reklam eller räkningar... sällan är det något roligare.
Möjligtvis på torsdagar när Land dyker upp.
Men idag så låg där ett kuvert med mitt namn på, ingen avsändare
Vad i hela världen kunde detta vara nu då?
Rev upp kuvertet och där låg........ en fribiljett till Syfestivalen!!!!
Himmel så glad jag blev! Eftersom jag stämplar just nu så är
pengar en bristvara och jag hade aldrig kunnat gå om jag
inte vunnit den här!!!
Även om jag inte kan köpa en massa ljuvliga garner så får jag
åtminstone "klämma och känna" på dom ;)
Tack snälla ni på Garntjänst!!! Ni gjorde min dag!!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbart! Grattis och hoppas att du får en fin stund bland garner och annat härligt!

Smycka sa...

Åh vad roligt! Grattis! =o)

Rosenvante sa...

Grattis!
Jag kommer på fredagen om du är där så ser du nån virrig kärring så är det säkert jag. :)

Erica sa...

vad roligt :) alltid kul när det inte kommer räkningar

Anonym sa...

Hej! Hittade din blogg idag och beundrar stort din tröja "Anne-Evilla" Vill gärna sticka en egen men var hittar jag mönstret???

Lycka till med allt fint du gör!
Hälsningar Sonja i Norr

sonja.nordlund@gmail.com

StickLena =KnitLena sa...

Såå roligt att du vann! Det är du väl värd och jag hoppas du träffar trevligt folk och kommer att ha hur kul som helst!