BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, februari 28, 2006

Anställningsintervju.

Har jag varit på idag. Det gick bra tror jag. En massa "kändisar" från sjukhuset
i Jakobsberg där jag arbetade många år så dom kände igen mej vilket gjorde
att jag inte behövde sitta och tala om för dom hur himla bra jag är....
(det vet dom redan ;)
Det har kommit en massa snö här inatt. Det är nästan mera snö här än
det var uppe i Jämtland, konstigt! Så ska det ju inte vara....

Håller på att fixa och göra om min andra hemsida och det tar såååån tid med
alla html-koder och kollijox som ska skrivas så nu får jag nog ta lite
"time-out" från den ett tag.
Har beställt en bok från biblioteket, Janet Evanovich, Visions of sugar plum, som
hade kommit nu fick jag brev om.
Men jag kan inte hämta den förrän senare för jag har Lexie flexie här nu och
hon "gråter" för full hals om jag lämnar henne....
Vi ska klä på oss och ta en promenad hon och jag i alla fall.

Jag ska göra fiskbiffar till middag idag. Hittade ett recept på Ica Maxi som jag
tänkte prova. Jag gillar fisk och nya varianter är alltid bra.
Kommer ihåg från när jag var liten hur mamma gjorde "fiskbullar" själv
fast dom liknade mera norska fiskkakor och dom var jättegoda!!

0 kommentarer: