BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, mars 06, 2006

Ingenting, nada, nothing......

Har hänt idag! Jag har petat ner lite fröer igen, betalat några Traderaauktioner
(fröer till Thalictrum - Violruta och Angelica - Röd kvanne),
haft tvättstugan, stickat lite på färösjalen som snart är färdig, lagat mat
och diskat..... That´s my life!

Has happened today! I´ve put down some seed in soil,
paid some auctions on Tradera (like ebay but swedish),
made some laundry, knitted on the Faroese shawl wich is
almost ready now, cooked dinner and washed the dishes....
That´s my boring life!!

Pratade med min jobbarkompis H nu på eftermiddagen.
Hon jobbar ist för mej eftersom jag inte fått reda på om
jag får jobbet än och jag vill inte binda upp mej om dom
vill att jag börjar på stört.
Skönt att slippa vara där i alla fall (på gamla jobbet)
jag känner det när jag pratade med henne. Fick nästan
ont i magen bara av att tänka på det..... hu så ska det inte vara!

Talked to my friend H today. She´s working instead of
me now til I get to know if I get the job or not and
if they want me to start right away.
I´m sooo happy not to be there (at my old job)!
I almost got this pain in my stumach when I thought
about that place.... it shouldn´t be like that!

Snön har äntligen slutat falla nu.
Det är så mycket som har kommit att jag har
då inte varit med om maken tror jag sen jag flyttade
ner hit 1985! Var är våren!!!!

It finally stopped snowing here.
It has fallen so much snow so I don´t know
if I´ve seen so much since I moved down
here in 1985! In the north of Sweden it
use to be a lot of snow, round 1 - 2 metres
but not down here....
Where is spring!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello dear Maggan! I've dropped to wish you a very nice Women's Day!
Big huggs!
Ela

Anonym sa...

Hälsning till dig på Kvinnodagen! Har du jobbat på en plantskola?

Anonym sa...

What a lovely shawl!!!
I didn't come to sending patcrickcards, so I wish you now here a wonderful day! And week...and more. LOL! Huggggssss (and now on to a night of -10 here, so that'll be -20 at your place?

Hugggsss


Imbi