BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, mars 09, 2006

Tada!!

Här är snöigt, lugnt och kallt ;)
Man skulle nästan vilja gå i ide fast å andra sidan är
det himla vackert ute nu...
Solen strålar från en klarblå himmel.
Och att ljuset kommer tillbaka är skönt även
om jag inte har något emot mörker...

It´s snowy, calm and cold here ;)
One would almost go into hibernation now...
but on the other hand it´s soo beautiful outside

right now!
The sun is shining from a clearblue sky!
And the light is finally returning although
I don´t have a problem with the darkness...

Jag har både färdigställt min färöiska sjal som
ligger på blockning här:

I´ve finished my faroese shawl that are
blocking here:

Och så har jag gjort färdigt min första
Hello Kitty! Den stickade jag och sydde
ihop i går kväll... går himla fort!
Jag hade lite ull kvar från när jag höll
på att göra Waldorfdockor som jag
fyllde henne med. Gissa om hon är
varm och mjuk?!

Yesterday I knitted and finished a Hello Kitty
doll. It didn´t take me a long time ;)
and it was fun tooo.
I had some wool left from when I was
making dolls that I stuffed her with

and guess if she got warm and cosy?!

Hon ser lite rolig ut men vaddåå....? ;)

She looks a bit funny but hey...!?




4 kommentarer:

Rebecca sa...

Pretty, pretty! (especially the shawl!) Did you make up the Hello Kitty pattern? I've always loved her, I have a Hello Kitty backpack for bringing on planes. :)

Anonym sa...

Hello Maggan,
Your new shawl looks wonderful! The next finished object :o). Hello Kitty is very cute, too.
Ela
BTW here is cold, too. Where is Spring??? Where??

Anonym sa...

Heisan, nydelig sjal og morsom Kitty, så flink du er.
Vi har også kaldt klart vær med masse snø. Synes det er fint jeg, så lyst og rent.
Kan jo være slik denne måneden men såååååå vil vi ha vår.
Tro om mine hender ville likt å hekle igjen?
Ha en fin lørdag, klems

Anonym sa...

Hej Maggan.
Din lilla Kitty är ju supergullig, så roligt det verkar.
Må så gott och må solen skina på dig.
*Kram*