BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, mars 13, 2006

Irriterad till max.....

Jag har hållit på med en speciell blog för mina engelska vänner
i WordPress som jag tyckte var ett himla kul program.
Massa bra plugins och lätt att ändra utseende mm mm
men det har bara jä....ts hela dan.
Var in i morse och skrev en sida och hux flux så försvann alltihopa!
Nu är det bara vitt, vitt, vitt.....
Jag ger upp snart!!!

I´ve been doing this special blog for my englishspeaking
friend in Word Press that I really liked.
It had so many fancy plug-ins and it was easy to
change the theme and soo but it really pissed me off
today! I was writing a new page and all of a sudden
the whole page dissapeard!! It´s only white, white, white...
I give up!!!

Jag har varit på biblioteket idag och lånat en bok om/av
Svartenbrandt. Jag brukar läsa biografier ibland, de är
riktigt intressanta. Lånade några trädgårdstidningar
oxå när jag ändå var där ;)
Sen har jag bakat limpa. Det har gått tre stycken sen
i fredags när jag bakade förra laddningen!
Så är det med tonåringar i huset!
Men receptet är kanonbra och lätt så det
är fort gjort att baka en laddning till.

I´ve been to the library today. I borrowed a book
about an famous burgler in Sweden.
He is a psychopath and it´s quite interesting
to read about how this kind of people think.
I borrowed some garden magazins as well
when I was there....
And then I´ve been baking bread!
I made three loafs in friday and they are
all gone!! That´s what happens when you have
three teenagers at home...
But it´s an easy recepie so it was done in a minute....

2 kommentarer:

Anonym sa...

You are right - it is very irritating when your laborius work is lost... But there was the great news too - you've got work as a nurse :O). Nice day, dear Maggan

Anonym sa...

Hi, Maggan -- you don't know me, but I've been following your blog since the beginning of Olympic knitting. I'm beginning to learn Swedish, so I'm especially glad of both content and bilingual text. Anyway, why I'm writing now -- you mentioned limpa and my grandmother made a bread she called limpa when I was little. I don't have her recipe and I hope you might consider sharing yours so I can make some for my family. Anyway, thanks and I'm quite glad to "meet" you... Christene
(PS -- Just thought you might find it amusing; all my spinning wheels have names and my first wheel happens to be "Maggan"...)