BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, september 06, 2008

Arn (sorry, only swedish)

Jag har varit på bio och sett Arn - Riket vid vägens slut.

Blev lite besviken faktiskt, den var inte lika bra
som Tempelriddaren och lite seg....
Inte så att jag är nåt fan av snabba klipp och
mycket händelser men det var ganska mycket
transportsträckor i filmen.
Men mycket vackert filmad och välgjort.

Annars har veckan bestått av lökskörd,
tomatskörd mm.
Man är lite slut i kroppen när helgen kommer ;)
Idag ska Martina och jag gå
på ett trädgårdsevenemang
som dom har här i stan.
Bla ska Kjell Eriksson
(deckarförfattare och trädgårsmästare)
och Ylva Landerholm ha föredrag i Skolparken.
Det ser jag fram emot!!









8 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Jag behöver kanske inte gräma mig om att jag missade den när den gick här och lugnt vänta in den på dvd.
Ha en fin söndag!
Kram från Eva

Lena sa...

Tack för att du fixade min sida. Är det en layout du gjort själv eller??? Blev himla bra, passar ju med att jag börjat längta efter jul. Fast just idag är det så soligt och varmt att jag tror att jag längtar efter nästa semester i stället....

BenzAnn sa...

asså först lilla gumman.. tack för jag fick ringa å störa på ledig dag du är bara såååååå go snäll söt å rar å gud vet vad ;) sedan.. guuu vad läckert sockgarn... å så hmm blodig bild fy usch .. fniss.. jag ska inte se den iaf.. å glad för det är jag.. mattias såg den oxå på bio nyss å blev oxå besviken.. hahaha fota spindlar joru skulle se ut det va.. gillar jag lika mycket som staffan ohlson.. å han då som blivit förbundkaten..asså hallååååå..bara å sluta se på handboll nurå ;) vad kul å gå med marthina å träffa kändis ;) jag måste säja att jag vet fasen inet vem det är..asg jag håller mej till helt andra böcker liksom ..fniss.. fast okej kanske när ajg vet vad han skrivit å ser honom så vet jag kanske.. hmm.. nu vet alla hur dum i huvet å superblåst jag är då ..men det bjuder jag på ;))) ska nu snart lägga mej ås e en film haft värk i kroppen hela dan.. men var ändå i skogen en sväng.. med gutte å busfröt.. hoppas din lila kicka får valuta för sin resa.. spännande å jaga.. kanske benzon skulle av duktig på det oxå.. iaf å jaga din goding ;) må gott å ha en bra kväll.. sticka inet så du får ont i nacken å armarna .. vila å ta det lugnt oxå.. puss å kram må gott å så hör du va dej när du har tid okej.. kramelikram annie

Anonym sa...

Hm... har LÄST böckerna, vågar inte se dem!!! ;)
Må så grankott...

Anonym sa...

Hm, jag har sett ettan och funderar på att gå på bio för att se den andra, men jag vill även se Mamma Mia så jag kanske ska kosta på mig att se den istället...

ha det gott

..Carl-Astrid sa...

usch ettan va tok seg och du säger tvåan va sämre, jag kommer ju avlida när vi ska se den.. jaja man kanske kan ta med sig stickningen eller nått...
jo som vanligt har jag en massa frågor... jag har en matkällare här, där jag förvarar krukor och annat tjafs. tänkte övervintra mina pelagoner där (jimmy tycker jag är snål som ska övervintra dom, men man tar ju inte dö på gamla kompisar), hur är det man gör. klipper man ner dom först, eller ska dom skrumpna ihop och sen klipper man. hur ofta ska man vattna? clematrisen undrar jag också om jag ska klippa ner sen har jag en lavendel på stam, går den att övervintra, hur gör jag med den?? Det är tur man har dig som man kan fråga om allt sånt här

..Carl-Astrid sa...

just det jag glömde jag har en sån här lite ros i kruka. går den att övervinta. hur gör jag? här ska allt som kan sparas sparas!!!!

♥ cloudberrie ♥ sa...

du är utmanad, se min blogg ;)