BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, september 27, 2008

Wherever I may Roam

Tack snälla vännen för din speciella hälsning
till mej ;)
Svarta albumet (med Enter Sandman) är
mitt absoluta favvo-album!
För att vara ärlig så har jag faktiskt
nött ut två exemplar av den cd-n.
Bra gjort va?!

Lite kallt och ruggigt väder men skönt ändå.
Nu har solen kommit fram oxå.
Ska (läs - MÅSTE) göra den där förbaskade
rabatten idag! Det är inget roligt!!!
Tacka vet jag att klura ut växtföljder eller
räkna gödselgivor... men designa rabatter.
Nä tack. Och då är jag inte hopplöst
okreativ, nä jag målar och ritar mycket
men just rabatter.... går bort! ;)

För er alla där ute som inte hört den
bästaste Metallica låten nån gång
(enligt mej då.... ;)
kommer den här! Lyssna och njut!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är en av mina favoriter också! Kul.

Monke

♥ cloudberrie ♥ sa...

Ja den ÄR bra!

Stor KRAM Eva