BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, september 20, 2008

Ny musik / New music

Jag har köpt två nya skivor som
jag spelar om och om igen ;)
Olika, men lika bra om ni förstår.
Metallicas nya - Death Magnetic
Amy McDonald - This is the life.
Jättebra båda två!!!
Och så mellan dom så lyssnar jag på
Anna Janssons - Främmande Fågel.
Den som går som deckare på Tv4 just nu.
Boken är väldigt annorlunda mot tv-serien
och än så länge tycker jag att boken
är bättre..... men det kan ju ändra sej.

I morgon ska jag jobba 7 -21.....
men jag har inte råd att tacka nej.
Det blir ju en tusenlapp för det passet.
Och på tisdag börjar skolan igen.
Då blir det till att vänja sej vid att sitta
stilla hela dagarna (nästan..) igen!




I´ve bought two new cd´s that I play
over and over again.
They are not much alike in genre but
I like them both very much!
Metallica´s - Death Magnetic and
Amy McDonald´s - This is the life.
Both of them really, really good!!

Tomorrow I´ll work (as a nurse)
from 07.00 til 21.00 *sigh*!
A looong day but I can´t afford to
say no. This day will give me over 100$
and I need every "krona" I can get ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Amy är så bra, jag har också köpt skivan och mina barn spelar den i högsta volym så det dallrar i hörselgångarna...

Ska till Sundsvall och shoppa idag få se om man gör några fynd/Söndagskramar till dig...

Anonym sa...

Amy är något nytt för mig! Lyssnade lite på youtube och det låter bra. Var länge sen jag köpte någon ny musik, men fick en blandad skiva från en kompis i förra veckan. Alltid kul med något nytt.

Ha en bra vecka. Kramelikram!