BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, september 12, 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Cloudberrie.
Men först av allt reglerna:

Svara på alla frågor.
Välj ut 4 personer som du vill ska
svara och utmana dem i deras bloggar,
be dem läsa din.
Låt personen som utmande dig veta
när du svarat på utmaningen!

Så till mina svar:
1. Vilken mat äter du ofta?
Viltkött (eftersom ungarnas far jagar), kyckling och potatis (som jag älskar!!)
2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Försöker att hjälpa till så mycket som möjligt
3. Var sitter du helst när du bloggar?
Vid datorn hihi, jag har ju bara en stationär....
4. Köper du ofta Triss?
Nää, aldrig! Har aldrig varit mycket för lotter.
5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Sverige är underbart! Fjällen förstås! Och Gotland! Västkusten!
6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Jag tittar mycket på 9:an för deras engelska serier, annars blir
det väl lika mycket på 1:an, 2:an, 3:an, 4:an mfl.

Jag i min tur utmanar:
Pia, Bim, Lisa och Monke

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske borde meddela att utmaningen är utlagd då också ;)
Må så grankott...

Anonym sa...

Tackar för utmaningen , den är nu vidarebefordrad via min blogg!