BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, januari 11, 2009

4 saker

Jag har blivit utmanad av Urmodern
Här är mina svar:

4 av mina favoritprogram:
Time Team på Kanal 9,
Engelska deckare (kan inte välja en enstaka ;),
Vad blir det för mat,
Afterlife

4 saker jag gjorde igår:
jobbade på äldreboendet,
duschade (när jag kom hem),
sydde ihop några lappar till Martinas mormorstäcke,
tokspelade AC/DC i bilen

4 saker jag längtar till:
att få pengar så jag klarar mej,
få börja odla igen,
att några av mina ufon ska bli klara,
att få åka hem till Jämtland!

4 favorit restauranger:
Jag går aldrig ut och äter....
så då får det bli
Max - the one and only ;)

4 saker på min önskelista:
allt garn jag vill ha och sticka av!,
att ungarna ska få jobb och eget boende,
att jag ska kunna utöva mitt yrke och
odla ekologiska grönsaker,
en jäkla massa pengar för att förverkliga allt detta....

4 bloggar jag utmanar:
Syrran
Cloudberrie
Monke
och
Tankar och Vattenskvalp

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Då måste jag börja tänka! =) Ha en skön söndag och en underbar ny vecka! Kram!

Anonym sa...

AC/DC är topp !!!!

Hen ere bäre blankis´n *ler*

Widénskan sa...

Spanar runt lite här hos dig, har var det mycket fina bilder :-)
Ha en bra kväll
/C

Anonym sa...

Tack för utmaningen.
Ska försöka svara under dagen. Stickar du MS 11?

monke