BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, januari 20, 2009

Award igen!!

Denna gång av min käraste vän Annie!
Gumman, du är bara bäst!!!
Så här motiverade hon:
"..för kreativ stickning, helt underbara hantverk får hon till
den här tjejen"
Åååh, va gullig du är!!
Du vet ju att du får tillbaka den för jag älskar dina
foton!! Ärligt, jag tycker dom är helt enkelt kanonbra!!

Reglerna är som följer:
1. Vinnaren kan kopiera awarden till sin blogg.
. Länka till honom/henne du fick awarden från.
3. Nominera minst 3 andra bloggar.
4. Länka till dessa från din blogg.
5. Meddela de nominerade på deras bloggar att de fått en award.
Så här kommer mina nomineringar:

Ingrid - för hennes underbara foton från Gotland, de är jättemysiga!
Lillasyster - för att hon ständigt har en stickning i händerna ;)
Eva - en stickande jamtstårsch som gör så mycket fint!!
Elisabeth - för hennes underbara pixelgrafik som jag älskar!!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maggan!
Och grattis till awarden, den är du mer än väl värd och så stolt jag blir för att du vill ge en till mig. Det var jättegulligt av dig. Så snart jag får tillfälle ska jag lägga ut den.

Kram Ingrid

Anonym sa...

å je te å taak...*ler*
va glad jag blev !
Kram!

Anonym sa...

Jag har sjalen på vila ett tag. Ska göra nytt försök i helgen när jag är ledig. Hur lyckades du? Det verkar som många har problem med aviga varven som mönsterstickas.

monke