BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, januari 20, 2009

Utmärkelse!! / Award!!

Jag har fått en utmärkelse av Eva! Tusen tack snälla du!
Det värmer (i vinterkylan ;)
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande
och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet
Syftet är att sprida vänskap
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas
mellan dessa bloggar
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa.
Kopiera text och bild i din blogg och skicka
sedan vidare utmärkelsen till 8 andra bloggare!
Mina går till:
Jag har inte skrivit någon motivering för var och en
utan det är helt enkelt bloggar jag gillar att läsa!
nte varje gång skriver jag någon kommentar men
jag tittar in ofta ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

godmorgon gumman bugar å bockar å fnissar hade fått den av en annan tjeja oxå å hade tänkt ge dej den .. föresten har du en grej av mej till att se å hämta på bloggen idag så kila in igen å titta vettja.. har en ylande vpvve här fortfarande han är helt hysterisk så jag måste snabbt avsluta å komma tillbaka igen efter han fått gått ut å luftat sig..gissa om jag är trött.. hehe.. hoppas allt är okej ska läsa vad du pyssslat emd senare idag.. må gott puss å kram annie som bidde stolt för awarden du gav mej..

Anonym sa...

Oj, och uff och tack..
Och just vad jag behövde idag... Fått reda på att man ev är bland de som får sluta på jobbet... efter, ja... 30år inom samma företag, hm... värre dock för henne som varit i 40?
Får ta nya friska tag... de andra får infon nu, jag fick den på telefon, nästan bättre... ... ... sitta bland alla arbetskamrater efter alla år och få reda på ngt liknande, hm...
Må så grankot... och tack än en gång!!!

Mias Trädgård sa...

Nämen, jag tackar och bockar, jag med, Maggan! :) Nu damp den lilla 5-öringen ner, nu måste jag bara lista ut hur jag gör för att fixa detta på min blog med... :) Mia Jättekul att se så många av dina fantastiska alster! Nu blev jag sticksugen, har inte stickat på många år - en snygg sjal vore något! Måste kolla på alla dina sidor nu! :)

Anonym sa...

*ler*
Ombloggat, mm :)
Må så grankott... kramis vännen!!!
WV säger lydroxi - undrar vad det står för, hm... :)