BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, januari 26, 2009

Februari sockmönster / February sockpattern

Februarisockarna ska jag försöka få till i alla fall!
Sticka Meras sockklubb har lagt ut feb månads
mönster nu och dom är precis i min smak ;)
Förra månadens var också fina men verkar
vara rätt krångliga och svåra att få till efter vad
jag läst på sockklubbens forum.
Efter en helgs jobbande (31,5 timmar från fredag kl 13.00)
är jag rätt sliten och orkar inte så mycket idag.....
Det känns att man inte är 20 år längre ;)
Vädret har varit grått, fuktigt och mulet och det
gör ju inte saken bättre.... jag skulle vilja gå i ide nu
och komma fram så där i mars/april!
Det skulle vara härligt!!


The sockpattern Knit More has choosen for february
is now up and it´s a pair that I definitly will knit!
January sock´s was lovely but they was kind of
difficult to knit as it seems on the forum.
But this pair doesn´t seem to difficult and are
just beautiful!
I´ve worked 31,5 hours since friday 13.00 and
I´m sooo tired!! My body screams to me - I don´t want to
do this anymore.... let´s go to bed instead!! LOL
And I wish I could do that....
The weather is just lousy here! Gray, damp, rainy and gloomy :(
I wish I could go to bed and then wake up in march/april again!
That would be great!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du bor på fel ställe
vi har mycke bättre väder..*ler*

gilraen sa...

I love your new banner!!! :) Sorry it is so cold and damp!

Rebecca sa...

Those look like pretty socks to make, hope you have fun with them.